niedziela, 17 sierpnia 2014

Sierpniowe choinki

Witam

Do Świąt Bożego Narodzenia co prawda jeszcze daleko, ale wpadł mi w ręce wzór choinki więc pomyślałam, czemu nie, warto spróbować. A o to efekt.
 Ostatnio zakupiłam kolorowe kordonki melanżowe  Snow White. Kolorystyka jest bardzo zabawna. Na spróbowanie zrobiłam z nich zakładki do książki. Jak wam się podobają? Wzorek jest prościutki i bardzo dobrze nadaje się do zakładek jak i do bransoletek. 
Przede mną nauka robienia frywolitki z koralikami, ale jak na razie na ten temat nic nie piszę bo próby lądują w koszu :)

3 komentarze:

  1. :) Niby dopiero sierpień, a znajomi już się pytają co szykuję na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne kolory:) Podoba mi się taka forma bransoletki i choineczki też niczego sobie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń