wtorek, 19 maja 2015

SAL



Witajcie

Edycja z dniem 01,02,2018 zamykam  listę osób w SAL - Przy oknie 

Chodząc po Internecie wszędzie widzę SAL. Patrzę i myślę, myślę. Dochodzę do wniosku, że ja też mogę zrobić jakiegoś SALA. Mam w planach wyszycie obrazu HEAD Window With A View autora Dominic Davison. Obraz jest wielkości 625 na 403 krzyżyków. Więc mamy co robić w najbliższej przyszłości

Jeśli są chętni aby też wyszyć ten obraz to zapraszam. Mówi się, ze razem się wyszywa szybciej.
Co do zasad to są krótki i proste.
Ruszamy 10,06,2015
Osoby biorące udział w Sal dostaną wzór
Zgłaszać się należy w komentarzach,
Raz w miesiącu pokazujemy postępy
Na swoim blogu proszę umieścić zdjęcie wybranego obrazu i link do mojego bloga.
Są chętni?




A póki co to pokażę wam moje nowości frywolitkowe.

Pierwsza to frywolitka wykonana ze wzory z blogu Renulka. Jak na razie jest jej tyle, ale obiecuje, że zrobię ją większą.

Druga to frywolitka, którą chcę umieścić na igielniku. Ciekawe jak będzie wyglądać ostatecznie.

102 komentarze:

  1. Witam.
    Chyba się rzucę na głęboką wodę :-). Takie wyzwanie. Ale to prawda, że w grupie raźniej i mobilizacja większa. Więc zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, rzucaj się. To jest świetna zabawa. A jaka radość, z powstawania pięknego obrazu :)

      Usuń
    2. Nie podałam adresu ;-)
      zakatekanety@interia.pl

      Usuń
    3. chętnie dołączyłabym do tak świetnego grona.
      właśnie skończyłam mój widoczek i szukam kolejnej inspiracji. Ela
      elawie@wp.pl

      Usuń
  2. Swietny obraz.Ja tez chetnie sie zapisze i bede brala udzial w tym salu.Lubie duze formaty i w nich czuje sie jak ryba w wodzie.Na pewno wspolnie pojdzie szybciej i milej.Poprosze o wzor na monicja65@interia.pl.pozdrawiam i czekam na schemat i start.zapraszam tez do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko, wzór już do ciebie poleciał. Cieszę się, już na wspólne wyszywanie :)

      Usuń
  3. dzieki za wzor.Juz go ogladalam .Jest duzy ale piekny.Damy rade.Ja osobiscie uwielbiam duze formaty.Ciekawa tylko jestem ile Pan rzeczywiscie bedzie xx i podejmie Twoje wyzwanie.Pozdrawiam i zaczynam kompletowac nici.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko mamy trochę czasu aby się zorganizować. A od czerwca ruszamy pełną parą :)

      Usuń
  4. Ja wprawdzie nie dołączę do SALu, bo już ostatnio zapisałam się na duży projekt :) Ale na wzór się chętnie piszę po 10.06 :) Będę śledzić Wasze postępy! joanna.trabala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, jakbym w ferworze walki zapomniała wysłać wzór to pisz. Można dowiedzieć się do jakiego Salu dołączyłaś? Jakbyś jednak później chciała dołączyć to zapraszam

      Usuń
    2. Przypomnę się na pewno :) Myślę, że w końcu do Was dołączę, ale w pierwszej kolejności muszę skończyć Ostatnią wieczerzę dla siostry :) A zapisałam się do SALu Chata za miastem. A najchętniej to bym wszystko na raz robiła :D W lipcu studia kończę to może starczy czasu na wszystkie projekty :P O ile dzieciątko moje nie stwierdzi, że czas zacząć dreptać :P

      Usuń
  5. Szkoda, że ten wzór taki wielki. Taki piękny, ale mam rozgrzebane dwa kolosy i dwie inne duże prace. Ale taki piękny! Chlipu chlip ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba, że mogłabym prosić o wzór na kiedyś tam? Jeśli tak, będę bardzo wdzięczna, jeśli nie, rozumiem :) Jakby co, to mój mail to moje karolina kropka likus małpka gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Witaj. Wzór wyślę po 10,06,2015, napisz tylko jeszcze raz swojego maila.

      Usuń
    3. karolina.likus@gmail.com

      Usuń
  7. Chyba przestanę odwiedzać blogi :) Jak tak dalej pójdzie, będę miała więcej rozgrzebanych haftów niż włosów na głowie ;) ale co tam, wzór jest piękny, spróbuję - mój adres agnus19@wp.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko nie rób tego, odwiedzaj nas dalej. To dla takich osób jak ty robimy te wszystkie zdjęcia :)

      Usuń
    2. Żartowałam :) Ale jak ktoś jeszcze wyskoczy z takim pięknym wzorem w ramach SAL-u to się chyba zastrzelę. Mam teraz na tamborkach 5 haftów o dużym formacie (w tym jeden HAED) i dwa mniejsze (ale tylko trochę), ten będzie szósty :) A jeszcze niedawno powtarzałam, że nie zacznę nic nowego póki nie skończę tego co mam rozgrzebane... Konsekwencja to zdecydowanie nie jest moja mocna strona :)

      Usuń
  8. Oj jaki piękny widok kuszące jest ale muszę chyba zrezygnować bo swoich pozaczynanych nie mam kiedy skończyć :( teraz tez na szybko chcę pamiątkę ślubu skończyć i mam cichą nadzieję, że się uda. Ale jeśli można prosić o wzór to może kiedyś nadejdzie taki czas, że dam radę. chmara3@tlen.pl Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Agnieszko. Jeśli w późniejszym czasie będziesz chciała dołączyć to daj znać. Wzór wyślę po rozpoczęciu SAL

      Usuń
  9. ja tez przestane odwiedzac blogi :) cudo :) ale dzieki, tym razem bede kibicowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kibić jest mile widziany, więc zapraszam :)

      Usuń
  10. Na innym blogu przeczytałam o tym SALu i musiałam tu wpaść. Kocham takie klimaty. Ostatnio zapisałam się na chatę u Fasoli ale temu widokowi też nie moge się oprzeć. Proszę o wszór na gosiazoltek@tlen.pl Początek akurat w moje urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. jak lepiej uczcić swoje urodziny jak nie pięknym obrazem. Wzór już poleciał i zapraszam w czerwcu

      Usuń
  11. Upadłam na głowę i zgłupiałam do reszty. Biorę już udział w jednym SALu i haftuję HAEDa, ale ten wzór jest tak piękny, że też chcę go wyszyć. Nie wiem czy do 10 czerwca zdołam skompletować mulinę i kanwę, ale spróbuję. mb.dorota@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Ja się już trzęsę nad mulinami ale co mi tam. Najwyżej będę dokupować w trakcie wyszywania :) Wzór już też poleciał.

      Usuń
  12. O nie :( Taki cudowny wzór... ale ja już nie dam rady :( Dam radę? Nie dam, na pewno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby jednak kusiło to zapraszam :)

      Usuń
    2. Ania, no co Ty? TY nie dasz rady? Nie żartuj :)

      Usuń
    3. Ej no.... a kiedy będę robiła swojego elfa?
      Ale skoro i Ty bierzesz udział, a masz tyle kolosów rozgrzebanych, to i ja się nie boję!
      Poproszę o wzór na maila: ak.anek@wp.pl
      Info zaraz umieszczam :)

      Usuń
    4. Super, że dołączasz do zabawy. Zaraz wyślą wzór.

      Usuń
    5. Dziękuję ogromnie :) Muszę jeszcze kupić kanwę 18 :)

      Usuń
  13. Obraz jest cudowny, a jak kocham HEAD-y , ale nie mogę . Mam już dwa na tamborku , a jeszcze zapisałam się na Sal za miastem. Bardzo chętnie będę podglądać jak powstają dzieła uczestniczek Twojego Salu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech się dzieje wola nieba, jak Małżowinek na pokazany obraz mówi: " ooo, to to bym nawet u siebie powiesił" to nic mi innego nie pozostaje jak tylko łądnie poprosić o wzór i zacząc zbierać materiały.Mój mail: viprosal @wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super małżonka masz. Przesyłam pozdrowienia, dla twojego wiernego kibica :) Wzór zaraz poleci

      Usuń
    2. Dziękuję, wzór dotarł a uwielbienia pod adresem Małżowinka przekazałam:):):)

      Usuń
  15. Witam,
    Obraz jest boski. Długo się zastanawiałam, bo nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie, mam zaczętych kilka obrazków (w tym jeden HEAD), ale co tam, raz się żyje.
    Poproszę o dopisanie mnie do listy uczestniczek Twojego SALu.
    Mój e-mail: eliza.zaczek@yahoo.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Cieszę się już na wspólną zabawę.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za wzór :)
      Czas rozpocząć kompletowanie muliny.
      eliza

      Usuń
  16. Zapisałam się właśnie na SAL Chata za miastem, ale nie mam więcej zaczętych większych haftów, więc chyba dam radę i z Widokiem za oknem. Jest piękny. Poproszę o schemat na mariola.jagusiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Wzorek wysłany i w czerwcu zapraszam do rozmów przy oknie :)

      Usuń
  17. Witam serdecznie. Trafiłam tu z innego bloga. Zajrzałam by obejrzeć śliczny obraz i poczytać o warunkach zabawy. Generalnie to zapisałabym się, ale .... mam kilka rozgrzebanych SAL-i, jeden nie zaczęty, w planie obraz dla córki i chyba już nie powinnam. Z drugiej jednak strony właśnie zostałam bez pracy więc....
    A mogłabym prosić o wzór i zacząć go haftować w naprawdę późniejszym terminie? Czy w ogóle ta zabawa ma swój jakiś termin zakończenia?
    W razie czego to podaję swój email - iskierka71@gmail.com
    Pozdrawiam i.... dodaję bloga do ulubionycvh bo będę was podglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. W pierwszej kolejności życzę rychłego powrotu do życia zawodowego. Wiem jakie to frustrujące siedzieć na garnuszku u innych :) Możesz zacząć kiedy chcesz. Nie ma określonego terminu. HEADy są duże i skomplikowane więc jeden wyszyje go w rok, a drugi w pięć. Najważniejsza jest zabawa i wspólne przeżywanie pracy :)

      Usuń
    2. Super. Dziękuję za wzór. Obiecuję w niedalekiej przyszłości pokazać pierwsze postępy. Odnośnie pracy, to chwilowo jakoś mi sie nie spieszy do nowej, ale dziękuję za życzenia. Może się uda znaleźć pracę marzeń ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Witam :)
    Pisałam na Facebooku o chęci dołączenia :) napiszę tutaj też :) Proszę o wzorek na anna.monika.ciesielska@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Właśnie próbuje ogarnąć FB i bloga, chwile to potrwa, ale już nadrabiam zaległości. Wzorek zaraz do ciebie poleci

      Usuń
  19. Śliczny jest. Ale ja będę kibicowac.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę o schemat, nie mam bloga ale chciałabym wyhaftować to cudo m-miry@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Będę wdzięczna jak napiszesz mi jak się nazywasz. Uprości to później komunikację.

      Usuń
    2. Nazywam się Magdalena Miry i mieszkam w Przemyślu

      Usuń
    3. Magdalena Miry10 czerwca 2015 02:52

      dziękuję

      Usuń
    4. Witaj. Napisz czy będziesz brać udział w Sal. Będę dzięki temu wiedziała czy dopisać cię do listy uczestników. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Magdalena Miry10 czerwca 2015 08:08

      tak chcę uczestniczyć w SAL-u. Czekam na schemat

      Usuń
    6. Witaj. Już dopisuję do SAL i wysyłam wzór

      Usuń
  21. Poproszę o schemat, ale obraz postaram się wyszyć w innym terminie, ponieważ mam do skończenia koronkę frywolitkową do obrusa, a potrwa to jeszcze jakieś 3 miesiące.
    A obraz jest prześliczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Irenko. Po 10,06,15 będę wysyłać zainteresowanym ten wzór. Napisz tylko na jakiego maila?

      Usuń
  22. Cudny wzór. Powiedz proszę ilu kolorów potrzeba by go wyszyć, rozumiem, że mulina DMC ? Idealny byłby na wypełnienie zimowych wieczorów, ale chciałabym sobie przeliczyć ile kasy muszę odłożyć na nitki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór składa się z 90 kolorów. osobiście będę go wyszywać muliną PND właśnie ze względu na cenę mulin. Ta mulina jest tak 3-4 razy tańsza niż DMC. Można też wzór przerobić na muliną Anchor. Myślą, że każdy sam zdecyduje.

      Usuń
  23. Nie mam szczęścia posiadania bloga (wieczne kłopoty ze sprzętem elektronicznym ;-P), za to mam wiele zapału do takich dużych prac (szkoda tylko, że tempo nie adekwatne). Zawsze marzyło mi się wyszycie chociaż jednego HAED-a, do tej pory wyszywałam głównie przerobione grafiki. Dlatego jeśli mogę, bardzo prosiła bym o wzór na:
    kropecia@wp.pl
    Nie spodziewałam się, że aż tyle osób zapisze się na ten SAL, to chyba ten wzór tak działa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj. Jeśli jest tylko zapał to z resztą sobie poradzimy. Zapraszam do zabawy. Do mnie dzisiaj przyszły pierwsze muliny więc już mnie świerzbią rączki do roboty :) Zaraz wyślą ci wzór.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, to moje trzecie podejście z prośbà o wzór w ciągu kilku dni, ciągle ucieka w przestrzeń mój post. Również nie posiadam bloga a kocham HAEDy teraz pracujè nad "rudym kotem czytającym książkè dziewczynce". Czy mogę uśmiechnąć się o wzór. Z góry dziękuję izabelazdo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Co do braku bloga, to nie problem. Zdjęcia z postępami po prostu wyślecie na mój mail, a ja je umieszczę u siebie na blogu :) Zaraz podeślę ci wzór i spotykamy się w czerwcu :)

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj. Mam na imię Agnieszka, dzisiaj trafiłam na ten blog po raz pierwszy i zaniemówiłam z wrażenia, po prostu się zakochałam :-). Obraz jest przecudny. Niestety nie mam bloga ale jeśli można, proszę dopisz mnie na ten SAL :-). O wzorek uśmiecham się na klosagni@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko. Zapraszam wszystkich do zabawy, wzór jest śliczny i myślę, że wszyscy będą nam zazdrościć takiego obrazu :) Zaraz podeślę ci wzór. Do zobaczenie w czerwcu.

      Usuń
  28. Witam . Nie posiadam bloga ale chciałabym się przyłączyć do zabawy `` widok za oknem `` bardzo mnie zauroczył , proszę o wzór na mojego mejla grzegorzkuska@onet.eu . Pozdrawiam , Bożena .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Z przyjemnością dopisuję do zabawy :)

      Usuń
  29. Piękny wzór.Chętnie się zapiszę na SAL.Mój e-mail: cecy44@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny haft i jakbym nie miała do skończenia dużego projektu dla rodziców, to na pewno bym się przyłączyła do zabawy :).

    Jednak obraz bardzo mi się podoba i chętnie bym go zobaczyła u siebie na ścianie jeśli tylko podzielisz się ze mną wzorkiem :).

    Jakby co, to mój adres a.m.math@poczta.fm

    Trzymam za wszystkie uczestniczki mocno kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. po 10,06 będę wysyłam wzory więc i do ciebie go podeśle. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Teresko ja nie dostałam schematu :(.

      Usuń
    3. Oj. rzeczywiście pominęłam cię niechcący. Już wysyłam.

      Usuń
  31. Witaj,normalnie chyba zrezygnuję z bloga, bo gdzie nie zaglądnę to wszędzie piękne Sale i piękne wzorki :-) Z chęcią się zapiszę, ale ze względu na razie na trudną moją sytuację zaczęłabym wyszywać w późniejszym terminie :-) jeśli to nie problem to bardzo poproszę o wzorek: 25beata@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Beatko nie rezygnuj z bloga. A jak się u ciebie poukłada to z kawusią lub herbatką zapraszam do "Przy oknie" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam,nie posiadam Bloga ale XXXXX uwielbiam,czy mogę też się przyłączyć do Was?? :-) Ten widok jest PIĘKNY!!!!!!!!!!!!!!!!! jesli mogę, to mo adres- amelka_h@onet.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Olu. Zapraszam wszystkich do zabawy. Wystarczy, że minimum raz w miesiącu podeślesz do mnie zdjęcie swojej pracy, Ja je umieszczę tutaj i na FB :) Zaraz wyślą wzór

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam chciałabym się jeszcze przyłączyć do SAL - Widok z okna. Piękny wzór, i w grupie raźniej się wyszywa. Proszę o wzorek : beatek.ok@gmail.com . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko. Zapraszam do wspólnej zabawy. Wzór wysłany :)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuję. Zaraz biorę się za kompletowanie nici :)

      Usuń
  36. Witam Wzór przepiękny ,właśnie tu trafiłam :) na pewno kiedyś go wykrzyżykuję a teraz będę wam kibicować :) onika27

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie dołączę się do wspólnego wyszywania :) iventi.atelier@gmail.com Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Z przyjemnością dołączam cię do zabawy. Wzór zaraz do ciebie poleci.

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie dołączę do wspólnego wyszywania wzór jest przepiękny jeszcze nigdy nie robiłam tak dużego formatu. Proszę o wzór na adres krystyna29@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy można jeszcze się zgłaszać do Sal-u?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pani Małgosiu. Im nas więcej tym weselej :)

      Usuń
    2. Małgosiu podaj maila, to podeślę ci wzór.

      Usuń
  41. Pani Tereso bardzo proszę o wzór przy oknie .alina410@wp.pl












    OdpowiedzUsuń
  42. Witam. Trafiłam tutaj jakby przez przypadek, w poszukiwaniu definicji SAL-a i zasad jakie tym rządzą. Dalej nie bardzo wiem ale mam takie pytanie: skoro akcja zaczęła się w maju 2015 i nie ma ani jednego zdjęcia (nawet pracy autorki) to jak to działa? Znaczt, panie pobrały wzór, trochę się pochwaliły, naobiecywały i .....już!
    A może ja nie dopatrzyłam, nie dotarłam do zdjęć??
    Życzę Paniom sukcesów w tworzeniu tych małych i większych arcydzieł. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  43. :) Ja też się tym SAL-em zainteresowałam, oglądając "Las sosnowy" i trafiłam tutaj. Pewnie ten obraz zbyt skomplikowany, choć piękny. (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest trudny? Czy ja wiem, chyba jak każdy HEAD. Tylko 90 kolorów i 251,875 krzyżyków. Ja go planuję wyszyć w mam nadzieję krócej niż 5 lat :)

      Usuń
  44. Obraz jest cudowny, szkoda tylko ,że się spóźniłam bagatela, dwa lata, ale xxx robię od niedawna i bardzo bym chciała takie coś ogromnego. Może jeszcze kiedyś zorganizujesz taki sal, no chyba ,że nie jest za późno.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno, podaj maila

      Usuń
    2. O rany, ale się cieszę. Bardzo dziękuję.
      anna_sitko@interia.pl
      Aktualnie kończę to co mam na tamborku i zaraz po niedzieli zabiorę się za to cudo.
      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń
  45. Witam serdecznie, czy jest szansa dołączyć do zabawy? Wiem, wiem, mnóstwo czasu upłynęło od rozpoczęcia, ale może jeszcze da radę dołączyć?

    OdpowiedzUsuń