wtorek, 28 lipca 2015

Szukam domu




Mam 2 miesiące, nie znam swojej mamy ani taty. Jestem sama i przerażona. Znalazła mnie miła Pani, Dała mi na imię Cleo, ale bardziej reaguję na kici kici. Niestety Pani ma już 2 dorosłe koty, które mnie nie lubią. Dlatego szukam domu dla siebie. Umiem robić do kuwet i sama się bawię. Nie potrzebuję dużo uwagi. Jednak jakby znalazła się ręka, która mnie pogłaszcze to odwdzięczę się mruczeniem i przytulaniem, potrzebuję tylko miejsca do spania, miseczki jedzenia i ręki do głaskania. Czy ktoś mnie przygarnie?
Więcej informacji można uzyskać pod telefonem 507 81 34 47. Kotek jest w Opolu





2 komentarze:

  1. uroczy kociak,na pewno znajdzie się ktoś,kto ją przygarnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, jak na razie nie dogaduje się z moimi dwoma kotkami więc się trochę martwię o jej los.

      Usuń