środa, 6 kwietnia 2016

UFO i Koronki

Witajcie.

Marzec przywitał nas piękną pogodą i ciepłym powietrzem.  Z wielką przyjemnością wyciągnęłam leżak na balkon i wzięłam się za wyszywanie swojego UFO. Na dzień dzisiejszy wygląda tak

Jeśli chodzi o koronkę klockową to duża serweta niestety dalej wygląda tak samo. 
Nie miałam na nią czasu. 
Za to powstały 2 mniejsze serwetki.
Pierwsza klasyczna


Druga koronka wieloparkowa

 Oczywiście nie obyło się bez nadzoru :)
Powiem wam, że koronkę wieloparkową robi się bardzo szybko. A mi osobiście podoba się jej efekt końcowy.

15 komentarzy:

  1. Przepiekne prace, te serwetki przecudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy wspaniały. I widzę, że odbiór wykonania też się odbył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez odbiory pani nie ma prawa ściągnąć pracy z wałka

      Usuń
  3. W życiu nie widziałam takich serwetek :D A z szydełkiem mi jakoś nie po drodze, muszę o tym poczytać, co to za twory są, bo wychodzą cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiem szydełkować. Za to koronki można nauczyć się bardzo szybko, tym bardziej, że jest dużo filmików na youTube

      Usuń
  4. Piękne serwetki, ale mnie te klocki jakoś przerażają, może kiedyś ..... a co to za Ufo, wydaje mi się znajome, czy to z haftów polskich ze starych numerów ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klocki są fajne, jak się wkurzę to mam czym rzucać :)

      Usuń
  5. Kiedy ja bede tak klockami przebierała ? Piękne
    Kazia M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu to bardzo proste, załapiesz w ciągu 5 minut, a reszta to już nieważne :)

      Usuń
  6. Przepiękne prace! Podziwiam kunszt wykonania! Efekt nieziemski! Bravo!
    Bardzo mi się podoba na Twoim Blogu :) Zostaję i obserwuję :>
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń