niedziela, 15 lipca 2018

Niesamowita Królestwo Zwierząt - odsłona III

Hej
Jak tam u was wakacje, macie wolne czy też ciężko pracujecie?

Pogoda dopisuje więc trochę wzięłam się za zwierzęta. Dojechałam do końca 1 strony i mimo, że to jest kropla w morzu obrazu, to wygląda rewelacyjnie. Coraz bardziej mi się ten obraz podoba, ale czasu tak mało ;(
 No dobra już nie marudzę, zobaczcie sami czy nie cudny obraz.
Tak wyglądał ostatnio

 
A tera wygląda tak :


Mam już 2 zwierzątka :)

Cieszę się, że podoba wam się mój nowy obrusik frywolitkowy, niestety za dużo nie przybyła, ale się za przejmuję i powoli dłubię.

5 komentarzy:

  1. Wspaniale zapowiada się ten obraz. Widać orangutana, a jak coś widać to cieszy podwójnie. Czekam na dalsze postępy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne postępy! Obraz zapowiada się naprawdę rewelacyjnie :) Joanna ma rację, jak już coś widać to radość jest podwójna, a jak coś zaczyna się wyłaniać z HAEDa, to już jest czyste szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich kolosach każdy postęp cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo fajny obraz do wyszywania, dużo się na nim dzieje i co chwilę coś nowego się pojawia, super:-) Miłego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas na słonia, pewnie już się pojawił, fajne kolory, obraz będzie bardzo ciekawy, ale na pewno jest pracochłonny, tyle kolorów!

    OdpowiedzUsuń