poniedziałek, 23 lipca 2018

Robimy mydło

Witajcie.
Przebywając na zlocie Frywolitkowym miałam możliwość zapoznać się z mydłami ręcznie robionymi. Tak mi się spodobały, że zaczęłam szukać informacji jak je zrobić. Na pierwszy ogień poszło mydło, które można zrobić z Bazy glicerynowej. Zakupiłam zestaw startowy (jak się potem śmiałam, zestaw prawie dla idio...ów). 


Zestaw jest bardzo łatwy w obsłudze. Wystarczyło wrzucić bazę glicerynową do łaźni wodnej i rozpuścić.

Potem dodać barwnik i olejek eteryczny.

Masa gotowa.
Potem tylko przelać do formy i ................................. mam swoje własne mydełko.



1 komentarz:

  1. Piękne te mydełka Ci wyszły. A u mnie na razie firankowo. Zapraszam do siebie do oglądania, może Ci się spodobają moje firanki frywolitkowe i szydełkowe.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń